dimarts, 5 d’octubre del 2010

Ja tinc un bloc!

Dia 22 de Setembre. En plenes festes del meu poble (Betxí) i renunciant a una vesprada de bous al carrer, tinguérem la primera classe de l'assignatura P24-Noves tecnologies aplicades a l'educació. A priori el contingut de l'assignatura era un misteri però amb una completa explicació per part del professor Jordi Adell, anava quedant clar el que anàvem a treballar.
La primera tasca era la creació d'un bloc, el que em va fer il·lusió però alhora em va produïr una sensació de respecte i por de no saber com fer-ho. Sabia que teníem els passos a seguir a l'aula virtual i que hauria d'espavilar-me per poder seguir-los i fer les coses com cal així que em vaig posar ràpidament a llegir les instruccions. El meu primer pensament després de vore els blocs premiats i els exemples va ser que jo no era capaç de fer una cosa així sense ajuda, però l'ajuda va arrivar per part d'alguns companys que no van dubtar en explicar-me com anava la cosa.
Una vegada esclarit tot, la por se'n va anar i ja el que tenia eren ganes de fer un bloc llamatiu i perfeccionat.
Vaig estar pensant possibles títols que tingueren a vore amb el temari de l'assignatura i en vaig triar un. Després vaig començar a buscar imatges a internet per poder tenir un fons que parlara per ell mateix, que mirant-lo es sapiguera quins serien els temes a tractar al bloc. La recerca no va ser gens fàcil ja que cap de les imatges m'agradava però en vaig trobar que en vore-la em va pareixer que parlava per ella mateix. Amb açò vaig poder aprendre a posar un fons al bloc.
El següent pas va ser editar el meu perfil i canviar els color per que es pogueren llegir bé, va ser un poc costós també ja que no m'agradava com es quedava.
Finalment em vaig posar a escriure la primera entrada de com es fa un bloc i que és el que hem aprés i ací estic escrivint. Ja arrivat al punt en què em trobe ara he de dir que amb ajuda i paciència les coses s'aconsegueixen i que estic molt content de com s'està quedant aquesta primera tasca. Queda clar que les noves tecnologies són essencials a l'actualitat per diverses raons, són necessàries a l'educació ja que estem en un procés d'aprenentatge què s'actualitza contínuament i són elles les que ens donen les ferramentes per poder fer-ho.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada